Przejdź do głównej zawartości

Salander a Salander

"Dziewczyna z Tatuażem", to kolejna , tym razem amerykańska adaptacja pierwszej części trylogii "MILLENNIUM" książki Stiega Larssona. Tym razem dla mnie nie Salander jest nr jeden, tylko stworzona przez Reznora (wokalisty Nine Inch Nails) ścieżka dzwiękowa tego filmu !!!!
Cudowne industrialne dźwięki, znakomicie nastrajają , pozwalają poczuć dreszcze , mroczność scen . Reznor do stworzenia dźwięku, który nazwał "szumem głowicy kasującej" jako punkt wyjścia wykorzystał motywy dźwiękowe oscylujące wokół pustki i lęku.
Niesamowity początek filmu - smoliste postaci wijące się wśród kabli brzmi banalnie ale to trzeba zabaczyć ....po prostu rewelacja!!!
A Salander odegrana przez Rooney Mara , mimo starań i dużych poświęceń ( zmiana koloru własów,fryzury ,piercing) niestety nie przebiła swojej szweckiej poprzedniczki Noomi Rapace.
Film o dużej mocy przekazu, powstała nawet kolekcja odzieży inspirowana strojami noszonymi przez Salander , która sprzedawana będzie przez H&M. Ciekawe czy do kupienia będzie koszulka z fantastycznym przekazem :)

Komentarze

  1. jak tylko skończy się sesja..będzie to pierwsza rzecz jaką obejrzę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. A my właśnie na wakacjach połknęliśmy całą skandynawską trylogię. REWELACJA :) Teraz szykujemy się do tej pewnie bardziej plastikowej made in USA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tatuaże - Projekt "Zatuszowani"

  Tak , mam tatuaż!!! W  sumie mam go od zawsze , od kiedy pamiętam - chiński znak , który znaczy długie życie - bo chciałabym żyć długo :) oczywiście w zdrowiu  i szczęściu ale to nic co mnie wyróżnia z tłumu. Karol Chmurkowski , którego poznałam nie  pamiętam kiedy , też ma tatuaże , ma ich znacznie więcej ....ale nie o tym nie o tym . Ten właśnie Karol wymyślił projekt ''Zatuszowani" https://www.facebook.com/events/360392994092550/?fref=ts gdzie chce udowodnić, że tatuaż to historie to przeżycia ....napisał : "... Chcę tym samym uświadomić lokalną społeczność że tatuaże nie są już stygmatem i nie noszą ich ludzie spod ciemniej gwiazdy czy marginesu społecznego, a zupełnie zwyczajni ( niezwyczajni ) wartościowi ludzie, jak Wy i ja...."     Oboje mieszkamy w mieście Olkusz , w którym tak naprawdę dobrze tylko się śpi !!! mieście w którym wszelkie kulturalne imprezy są na poziomie , który pozostawia wiele do życzenia ...w mieście w którym od kilkunas

Mazda CX-5 2015 zmiany, zmiany, zmiany :)

Jeżdżę, więc wiem, tak rozpocznę ten post:) Wiem, że ze spokojnym sercem poleciłabym Mazdę CX-5 .  Niestandardowo zbudowane zawieszenie pozwala komfortowo przemieszczać się po najgorszych dziurach, ograniczone nurkowanie do minimum - zasługa budowy tylnych wahaczy. 21 cm prześwit daje możliwość  wjechania  prawie wszędzie-to tylko kwestia umiejętności:). Silniki i skrzynie hmmmm. To już od preferencji zależy. Ja wybrałabym 2,5 l wolnossący silnik benzynowy (gdyby był przypisany do tego modelu) i tu niespodzianka od styczniowej produkcji będzie HIP HIP HURA !!! 192KM ( jak on pieknie brzmi - brum brum, albo może zoom zoom :) Wady : do tej pory znalazłam tylko 2 bardzo wkurzające elementy w tym samochodzie. jeśli chcesz słuchać muzyki z pendriva  możesz dostać nerwicy- zawsze zaczyna odczyt od początku. no i TOMTOM , szkoda słów . nawet nie chce mi się pisać na ten temat , podsumuję to urządzenie jednym przymiotnikiem - wolny!!!! Na szczęście dla nowych użytkownikó

Conchita Wurst - ( muszelka i kiełbasa)

Nie wiem , czy to się nazywa dobre wyczucie , czy  przewidywalność ???????? ale 6 lat temu wspólnie z moja bratową Magdaleną jeszcze wówczas Warchoł teraz już dwojga nazwisk Warchoł Koncewicz :) stworzyłyśmy kolekcję , która teraz byłaby strzałem w 10 :) i co będzie dalej ?????????? czy moje przewidywania o kobieto-facetach na wybiegach też się ziszczą?  Conchita Wurst przełamała konwencję i teraz już będzie tylko łatwiej :) Gratuluję odwagi :)